previous arrow

Hollakó Karaván - Lakókocsik, lakóautók

Új Knaus lakókocsik - Hollako Karaván Kft

Rendelhető Knaus lakókocsik/lakóautók

Szabadság és kényelem, mindez elérhető áron! Tekintse meg 2022-es modelljeinket!

Új T@b lakókocsik- Hollako Karaván Kft

Rendelhető T@b és Tabbert lakókocsik

Élő példái, hogy hogyan lehet kis helyet tökéletesen kihasználni! Egyedi formájukat pedig egyenesen imádjuk!

Új Weinsberg lakóautók - Hollako Karaván Kft

Rendelhető Weinsberg lakókocsik/ lakóautók

Amikor a modern külső komoly tudással párosul. Egyszerű, kényelmes és biztonságos – lehetetlen ellenállni neki!

Használt lakókocsik és lakóautók - Hollako Karaván Kft

Használt lakókocsik és lakóautók

Ami használt, nem feltétlenül régi! Nem csak új, de minőségi használt lakókocsikat is forgalmazunk, hogy mindenki megtalálja a megfelelőt!

Szervíz ajánlataink - Hollako Karaván Kft

Szerviz ajánlataink

Utazás előtti állapotfelmérés, kisebb-nagyobb javítás vagy műszaki vizsgáztatás – Mindenben állunk rendelkezésére!

Truma felszerelések - Hollako Karaván Kft

Truma felszerelések

Igény esetén vállalunk klíma és Mover szerelést is. Komfortos megoldás a maximális kényelem érdekében.

SZEZONÁLIS AJÁNLATAINK

Sok hasznos kiegészítővel rendelkezünk, melyekkel érdemes felszerelni egy lakókocsit a nagyobb kényelem érdekében. Ezeket a kiegészítőket nem csak forgalmazzuk, de be is szereljük, meghibásodás esetén pedig javítást vállalunk, illetve alkatrészcserét is biztosítunk. A bővebben gombra kattintva további információkkal szolgálunk!

Vásárlói vélemények

MCCC tagsági - Hollako Karaván Kft

MCCC tagsági igazolvány érvényesítés és kiváltás

Lehetőség van telephelyünkön MCCC tagsági igazolvány érvényesítésére, valamint MCCC és FICC tagsági igazolványok kiváltására!
Az MCCC tagság sok itthoni kempingben kedvezményes árakat biztosít, valamint az MCCC által szervezett találkozók, rendezvényeken való részvételre is lehetőséget ad, az FICC tagság pedig sok külföldi kempingben nyújt kedvezményt. További információ az MCCC honlapján olvasható.

MHKK tagsági  - Hollako Karaván Kft

MHKK tagsági igazolvány

Már MHKK tagsági igazolvány érvényesítésére és kiváltására is van lehetőség.
Éves tagság ára: 3000 Ft, 18 éves kortól. További részletek az MHKK honlapján.

Lakókocsi beszámítás - Hollako Karaván Kft

Nálunk vásárolt lakókocsi beszámítása

Beszámítjuk nálunk vásárolt lakókocsiját! Nem mondunk le régi lakókocsijainkról, Ön se tegye! Ha bármilyen okból úgy dönt, hogy lecserélné lakókocsiját, ha azt egy éven belül vásárolta, hozza vissza hozzánk! Amennyiben a visszahozott lakókocsi állapota változatlan, és a vásárlandó lakókocsi értéke meghaladja a régi kétszeresét, akkor az akkori értékesítési árán számítjuk be!

Egy pár szó a lakókocsizás előnyeiről

Elsősorban kötetlensége és mobilitása miatt egyre népszerűbb hazánkban is. Ha hosszú útra indulunk, és nincs előre lefoglalt helyünk valamelyik kempingben, a hátunk mögött a szállásunk már akkor is biztosított. Ha utazás közben megállunk egy parkolóban, akkor akár pihenésre, akár étkezésre, vagy ha rendelkezik a lakókocsi mosdóhelyiségben bio-WC-vel, annak használatára is alkalmas. Nagy előnye még, hogy a hűtőszekrény menet közben is használható, gázról vagy 12V-ról. Amennyiben hidegben vagy hűvös időben használjuk a járművünket, a benne levő gázkonvektorral hamar kellemes meleget tudunk bele varázsolni.

Amikor elértük úti célunkat és beálltunk egy kempingbe, nincs mást teendőnk, mint a lakókocsit letalpalni és 220V-ra csatlakoztatni. Ettől kezdve máris rendeltetésszerűen használhatjuk, ha persze már otthon a szekrényekbe és rakodóhelyekre is bepakoltunk. Ha hosszabb időt töltünk egy helyen, akkor érdemes az elősátrat is felállítani – ami legalább még egyszer akkora zárt teret biztosít, mint maga a lakókocsi – hiszen nyári időszakban ez a fő életterünk, amit asztalokkal, székekkel és akár mobil konyhával is berendezhetünk.

Ez lehet egy hosszú hétvége belföldön, vagy hosszabb idő külföldön. Itthon közel 250 kempingből választhat, amelyek nagy része télen is nyitva található. Mivel hazánk meleg vizes fürdőkben a világon nagyhatalomnak számít, ezért nagyon sok színvonalas fürdő és kemping található. Ezekről részletesen tájékozódhat a www.campinform.eu oldalon, ahol találkozókról és programokról is értesülhet.